Lupta cu risipa cauzată de emblematicele pahare Starbucks: Compania le va permite clienților să folosească pahare personale pentru aproape toate comenzile

Lupta cu risipa cauzată de emblematicele pahare Starbucks: Compania le va permite clienților să folosească pahare personale pentru aproape toate comenzile

Știri

Starbucks extinde modalitățile prin care personalul său poate umple ceștile personale ale clienților, în încercarea de a reduce cantitatea masivă de deșeuri pe care lanțul de cafenele o produce din cauza cănilor sale emblematice aruncate constant la gunoi, relatează CNN Business.

Începând de miercuri, Starbucks adaugă opțiunea de pahar reutilizabil la comenzile din drive-thru și din aplicația Starbucks, marcând o mișcare “importantă” despre care compania a spus că a fost disponibilă anterior doar pentru comenzile făcute în persoană în cafenelele sale din 1985.

Pentru comenzile din drive-thru, clienții îi spun barmanului în timpul procesului de comandă că și-au adus propria cană curată pe care personalul o va colecta la ghișeul de preluare “folosind un recipient fără contact pentru a asigura igiena și siguranța”.

Pentru comenzile făcute în aplicația Starbucks, o nouă opțiune “ceașcă personală” este acum adăugată la butonul “personalizare” din timpul procesului de comandă. Clientul plasează o comandă, apoi o aduce în magazin, unde dă cana unui barista în zona de preluare, unde băutura este preparată și returnată într-un “recipient fără contact”, care este o cană mai mare.

Două avertismente: Starbucks notează că ceștile trebuie curățate înainte de a le aduce și că barista nu le va clăti. De asemenea, lanțul nu va accepta cești mai mari de 40 de uncii.

Este o expansiune semnificativă, deoarece comenzile prin drive-thru și prin aplicație reprezintă împreună aproximativ 70% din vânzările în magazinele din SUA operate de companie, ambele opțiuni crescând în popularitate de la pandemia Covid-19.

Paharele tradiționale ale lanțului de magazine sunt fabricate atât din plastic, cât și din hârtie, astfel încât sunt dificil de reciclat, ceea ce a determinat Starbucks să regândească o varietate de modalități de reducere a deșeurilor, cu un obiectiv de reducere cu 50% până în 2030. De asemenea, de fiecare dată când vor folosi un pahar personal, clienții vor primi o reducere de 10 cenți și 25 de stele dacă sunt membri ai programului de recompense al lanțului. Extinderea este acum activă în locațiile deținute de companie și licențiate din SUA și Canada, dar nu este disponibilă pentru băuturile comandate prin intermediul unor aplicații terțe, precum DoorDash sau Uber Eats.Starbucks a explicat într-un comunicat de presă că schimbările fac “parte dintr-o mișcare culturală mai amplă pe care compania o conduce pentru a se îndrepta către produsele reutilizabile și a renunța la materialele plastice de unică folosință, făcând convenabil pentru clienți să folosească paharul personal pentru fiecare vizită”.

Lupte pentru durabilitate

Printre ideile sustenabile pe care Starbucks le-a încercat se numără experimentarea unui program de împrumut de pahare, în cadrul căruia clienții plătesc un depozit pentru un pahar durabil pe care îl iau cu ei și îl returnează după utilizare.

Într-o locație de testare din Seattle, în 2021, clienții au plătit un depozit de 1 dolar și trebuiau să returneze paharul reciclabil la un coș de gunoi inteligent amplasat în magazin pentru a-și primi dolarul înapoi. Compania a testat programe pilot similare în Japonia, Singapore și Marea Britanie.Extinderea programului de pahare reutilizabile a fost de mult timp un obiectiv pentru Starbucks, în ciuda dificultăților pe care le-ar putea cauza, cum ar fi schimbarea gustului unei băuturi complicate, cu mai multe ingrediente.

Pentru a rezolva acest lucru, Starbucks a declarat că băutorii trebuie să le comunice barista ce mărime doresc, iar băutura va fi preparată într-un recipient personalizat care are “liniile standardizate de care [angajații] au nevoie pentru măsurători” înainte de a fi turnată în paharul personal.De asemenea, Starbucks trebuie să fie atentă să nu pună o povară suplimentară prea mare pe umerii angajaților, care trebuie deja să pregătească comenzi complicate și personalizate în mare viteză.Lanțul se luptă, de asemenea, cu eforturile de sindicalizare în unele locații.

 

Sursa: Economedia.ro Read More